Katedra Dydaktyki Przekładu

Aktualności

II Kongres Polskiego Przekładoznawstwa 23-25 września 2025 r.

  • access_time 21 listopada 2024
Szkoła Nauk o Języku i Literaturze Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Centrum Badań Przekładoznawczych przy Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
zapraszają na

II Kongres Polskiego Przekładoznawstwa:
Epoka zwrotów
23–25 września 2025 roku w Poznaniu

Wszystkie osoby zainteresowane zagadnieniami przekładu – prowadzące badania naukowe, zajęcia dydaktyczne, a także tłumaczące – zapraszamy do udziału w II Kongresie Polskiego Przekładoznawstwa. Planujemy wykłady plenarne, sesje referatów, a także dyskusje poświęcone istotnym problemom polskiego przekładoznawstwa w epoce zwrotów. Nasze obrady będą się odbywały w poznańskim Collegium Maius – siedzibie Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Więcej informacji tutaj.

Dyżury pracowników

Dr Małgorzata Brożyna-Reczko:
piątek, 13.00-13.45 (semestr letni 24/25)
Dr Mira Czarnecka:
poniedziałek, 08.45-09.30 (semestr letni 24/25)
Dr hab. Joanna Dybiec-Gajer, prof. UKEN:
środa (dni seminaryjne), 14.15-15.00 (semestr letni 24/25)
Dr hab. Agnieszka Gicala, prof. UKEN:
poniedziałek, 11.15-12.00 (semestr letni 24/25)
Dr Jan Gościński:
środa, 14.45-15.30 (semestr letni 24/25)
Dr Małgorzata Kodura:
poniedziałek, 09.00-09.45 (semestr letni 24/25)
Dr Przemysław Kusik:
wtorek (tygodnie nieparzyste), 11.30-13.00 (semestr letni 24/25)
Dr Ewelina Kwiatek:
czwartek, 09.30-10.15 (semestr letni 24/25)
Dr Piotr Plichta:
wtorek, 15.00-15.45 (semestr letni 24/25)
Dr Milena Yablonsky:
urlop (semestr letni 24/25)
Dr Łukasz Zarzycki:
piątek, 09.00-09.45 (semestr letni 24/25)

Katedra Dydaktyki Przekładu jest członkiem międzynarodowego Konsorcjum do Badań nad Edukacją Tłumaczy (Consortium for Translation Education Research – CTER).